Αγαπητοί Γονείς,

Σας καλωσορίζουμε στο σχολείο μας και στο Σύλλογο Γονέων. Ευχόμαστε να περάσουμε μαζί με τρόπο δημιουργικό τα τρία χρόνια του Γυμνασίου. Σκοπός μας είναι πάντα μέσα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας και των δυνατοτήτων μας να συμβάλλουμε, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του σχολείου, στη διαμόρφωση ενός δημιουργικού σχολικού περιβάλλοντος που θα είναι για τα παιδιά μας κάτι περισσότερο από το σχολείο τους. Θέλουμε τα παιδιά μας να θεωρούν το σχολείο σπίτι τους, να το σέβονται και να το αγαπούν πέρα από τα μαθήματα και τις σχολικές ώρες. Το email επικοινωνίας μας είναι: s.1ogymnasiokaterinis@gmail.com

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ





Ο παρών Εσωτερικός Κανονισµός Λειτουργίας του 1ου Γυµνασίου Κατερίνης επικαιροποιήθηκε και συντάχθηκε, όπως ορίζει η µε Αρ.Φύλλου 491/9-2-2021 ΥΑ, σύµφωνα µε την ισχύουσα νοµοθεσία, τις εγκυκλίους και τις παιδαγωγικές, διδακτικές και εκπαιδευτικές αρχές και αξίες, µετά από εισήγηση της ∆ιευθύντριας του σχολείου και την συµµετοχή των µελών του Συλλόγου ∆ιδασκόντων, των µελών του ∆ιοικητικού Συµβουλίου του Συλλόγου Γονέων/Κηδεµόνων, των µελών του 15µελούς Μαθητικού Συµβουλίου και εκπροσώπου του ∆ήµου Κατερίνης.

Σκοπός του παρόντος Κανονισµού είναι η ρύθµιση των συνθηκών της καθηµερινής σχολικής ζωής, ώστε να διασφαλίζεται η τάξη και η οµαλότητα να διευκολύνεται το εκπαιδευτικό έργο και να ενισχύεται η παρεχόµενη παιδεία.

Η αποδοχή των συµφωνηµένων στον Κανονισµό εκ µέρους όλων των µελών της σχολικής µας κοινότητας είναι απαραίτητη για την οικοδόµηση πραγµατικής συλλογικής ζωής. Εφόσον ο παρών κανονισµός είναι αποτέλεσµα διαβούλευσης όλων των µελών της σχολικής κοινότητας µας, η τήρησή του αποτελεί αυτοδέσµευση. Με αυτόν τον τρόπο µπορεί να συµβάλλει στην θεµελίωση ενός πλαισίου που υποστηρίζει το εκπαιδευτικό έργο και την απρόσκοπτη συµµετοχή όλων στην εκπαιδευτική διαδικασία, στην διαµόρφωση θετικού κλίµατος που στηρίζει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των µαθητών/τριών, στην εξασφάλιση της σωµατικής ασφάλειας και της συναισθηµατικής πλήρωσης όλων των µελών της σχολικής κοινότητας, στην καλλιέργεια αξιών όπως η υπευθυνότητα, ο σεβασµός στον άλλο, η δηµοκρατική παιδεία και η απόκτηση κατάλληλων παιδαγωγικά δεξιοτήτων χρήσιµων για το µέλλον των µαθητών µας.

Ο παρών Εσωτερικός Κανονισµός Λειτουργίας έχει ανοιχτό χαρακτήρα και µπορεί να τροποποιείται, επικαιροποιείται και να αναθεωρείται λαµβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες συνθήκες, σε τακτά χρονικά διαστήµατα, µέσω της προβλεπόµενης από τον νόµο συµετοχικής διαδικασίας όλων των µελών της σχολικής κοινότητας, έτσι ώστε να συµπεριλαµβάνει νέες νοµοθετικές ρυθµίσεις, να ανταποκρίνεται στις αλλαγές των συνθηκών λειτουργίας του σχολείου και τις, κατά καιρούς, Αποφάσεις των αρµοδίων συλλογικών οργάνων του.

1. Προσέλευση – παραµονή στο σχολείο και αποχώρηση

1.1 Προσέλευση

Οι εκπαιδευτικοί και οι µαθητές/τριες έχουν υποχρέωση να προσέρχονται έγκαιρα στο σχολείο. Ειδικά οι εφηµερεύοντες εκπαιδευτικοί θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο που εφηµερεύουν 15΄πριν την έναρξη του διδακτικού ωραρίου.

Η έναρξη του διδακτικού ωραρίου του σχολείου µας, έχει αποφασιστεί από το

Σύλλογο ∆ιδασκόντων, ο οποίος έλαβε υπόψη τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευµάτων, ως εξής: υπό κανονικές συνθήκες στις 08.20, όσο διαρκούν τα µέτρα προστασίας κατά του covid -19 στις 08.10 και στο διαδικτυακό εξ αποστάσεως µάθηµα στις 08.30.
Οι µαθητές/τριες οφείλουν να προσέρχονται στον αύλειο χώρο του σχολείου έγκαιρα, µερικά λεπτά πριν το χτύπηµα του κουδουνιού. Οφείλουν να παραµένουν ήσυχοι και επιβλέπονται από τους εφηµερεύοντες εκπαιδευτικούς. Στην πρωινή συγκέντρωση συντάσσονται σε προκαθορισµένες θέσεις για κάθε τµήµα. Ακολουθεί η προσευχή και γίνονται σηµαντικές ανακοινώσεις.

Ειδικά για το διάστηµα που ισχύουν περιοριστικά µέτρα δεν γίνεται η πρωινή συγκέντρωση και οι µαθητές εισέρχονται στις αίθουσες διδασκαλίας τηρώντας τις αποστάσεις και από χωριστές εισόδους ανά όροφο.

Μαθητές αλλόθρησκοι – ετερόδοξοι ή αλλοδαποί οφείλουν να δείχνουν µε την στάση και την συµπεριφορά τους σεβασµό κατά την τέλεση προσευχής, έπαρσης ή υποστολής της σηµαίας.

Όσοι µαθητές προσέρχονται µε καθυστέρηση παραµένουν σε προκαθορισµένο χώρο (χώρος υποδοχής στο ισόγειο) και εισέρχονται στην τάξη την επόµενη διδακτική ώρα. Εκτός αν η αργοπορία είναι δικαιολογηµένη οπότε η ∆ιευθύντρια θα δίνει σηµείωµα στον µαθητή µε το οποίο θα εισέρχεται στην αίθουσα. Οι Γονείς / Κηδεµόνες οφείλουν να ενηµερώνουν για κάθε περίπτωση απουσίας ή αργοπορίας του παιδιού τους. Αν το παραλείψουν ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός του τµήµατος επικοινωνεί µαζί τους και τους ενηµερώνει.

Οι πρωινές καθυστερήσεις επειδή προκαλούν σοβαρό πρόβληµα στη λειτουργία του σχολείου, η συχνή επανάληψή τους αποτελεί παράπτωµα και ελέγχεται.

1.2 Παραµονή στον σχολικό χώρο

Η φοίτησή των µαθητών θα πρέπει να είναι τακτική και ανελλιπής καθώς αποτελεί βασικό στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι µαθητές παραµένουν στο σχολείο σύµφωνα µε το ηµερήσιο διδακτικό ωράριό τους. Παρακολουθούν όλα τα µαθήµατα και συµµετέχουν σε όλες τις υποχρεωτικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες του σχολείου. (σχολικές εορτές, µαθητικές εκλογές, κτλ)

Ειδικά στην αίθουσα διδασκαλίας, στα εργαστήρια, στο γυµναστήριο ή στους αθλητικούς χώρους και στο χώρο που γίνονται υποχρεωτικές σχολικές εκδηλώσεις, οφείλουν να προσέρχονται έγκαιρα µετά το χτύπηµα του κουδουνιού στην έναρξη και µετά από κάθε διάλειµµα. ∆ιαφορετικά θα χρεώνονται απουσία και θα παραµένουν στον χώρο υποδοχής του σχολείου στο ισόγειο, εκτός αν αποδεικνύεται σοβαρός λόγος, οπότε εισέρχονται στην αίθουσα µε σηµείωµα της ∆ιευθύντριας.

Οι απουσιολόγοι της τάξης (τακτικός και αναπληρωτής) ορίζονται από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του τµήµατος µε βάση τη βαθµολογία του προηγούµενου διδακτικού έτους. Σε περίπτωση απουσίας και των δύο, το απουσιολόγιο αναλαµβάνει o/η τρίτος/η σε επίδοση µαθητής/τρια. Οι απουσιολόγοι είναι υπεύθυνοι για τη φύλαξη και τη µη αλλοίωση ή φθορά του απουσιολογίου και του βιβλίου ύλης. Η παραποίηση απουσιολογίου, βεβαίωσης ή άλλου εγγράφου αποτελεί σοβαρό παράπτωµα.

Κατ΄εξαίρεση για το διάστηµα ισχύος των µέτρων κατά της πανδηµίας οι εκπαιδευτικοί που έχουν µάθηµα την 1η ώρα διδασκαλίας µε βάση το ωρολόγιο πρόγραµµα, παραλαµβάνουν από τη Γραµµατεία του σχολείου κάθε πρωί το απουσιολόγιο και το βιβλίο ύλης. Κάθε διδάσκων/ουσα, στην αρχή της διδακτικής ώρας, καταχωρεί τις απουσίες του τµήµατος και υπογράφει. Στο τέλος της διδακτικής ώρας συµπληρώνει το βιβλίο ύλης.

1.3 Αποχώρηση

Η αποχώρηση των µαθητών γίνεται σύµφωνα µε το Ωρολόγιο Πρόγραµµα ως εξής: υπό κανονικές συνθήκες στις 14.10, όσο διαρκούν τα µέτρα προστασίας κατά του covid -19 στις 14.10 και στο διαδικτυακό εξ αποστάσεως µάθηµα στις 14.30. Οι εφηµερεύοντες εκπαιδευτικοί αποχωρούν 15΄λεπτά µετά το χτύπηµα του κουδουνού λήξης του ηµερήσιου ωραρίου.

Οι µαθητές οφείλουν εντός δεκαλέπτου από το χτύπηµα λήξης του ωραρίου να αποχωρήσουν ησύχως από τον σχολικό χώρο εκτός των περιπτώσεων που συµµετέχουν σε σχολική δραστηριότητα, µε την γραπτή συναίνεση των κηδεµόνων τους, η οποία υλοποιείται εκτός διδακτικού ωραρίου.

Οι µαθητές δεν επιτρέπεται να αποχωρήσουν από το σχολείο πριν την λήξη των µαθηµάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη έκτακτης αποχώρησης, κατά την διάρκεια του σχολικού ωραρίου(πχ ασθένεια), ενηµερώνεται ο/η γονέας/κηδεµόνας για να παραλάβει το παιδί, εφόσον αυτό είναι ανήλικο.

Ενδιαµέσως υπάρχει δυνατότητα αποχώρησης µαθητή/τριας από το σχολείο µόνο όταν υπάρχει σοβαρό πρόβληµα (υγείας ή παρόµοιο) ή προσκοµίσει ο/η µαθητής/τρια σχετικό σηµείωµα υπογεγραµµένο από τον κηδεµόνα µε το οποίο να αιτιολογείται επαρκώς η πρόωρη αποχώρηση.

Στη λήξη του σχολικού προγράµµατος οι απουσιολόγοι, κατ΄εξαίρεση την τρέχουσα περίοδο οι εκπαιδευτικοί, επιστρέφουν τα απουσιολόγιο και τα βιβλίο ύλης στη Γραµµατεία.

2. Συµπεριφορά µαθητών/τριών – Παιδαγωγικός έλεγχος

2.1 Συµπεριφορά µαθητών/τριών

Αποκλίσεις των µαθητών από την δηµοκρατική συµπεριφορά, τους κανόνες του σχολείου, τους όρους της ισότιµης συµµετοχής στη ζωή του Σχολείου, από τον οφειλόµενο σεβασµό στον/στην εκπαιδευτικό, στη σχολική περιουσία, στον συµµαθητή/τρια, θεωρούνται παραπτώµατα. Τα σχολικά παραπτώµατα θα αντιµετωπίζονται από το σχολείο, σύµφωνα µε την ισχύουσα νοµοθεσία και µε γνώµονα την αρχή ότι η κατασταλτική αντιµετώπιση αυτών των φαινοµένων πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, χωρίς όµως να αποκλείεται ως παιδαγωγικό µέτρο.

Τα θέµατα παραβατικής συµπεριφοράς των µαθητών/τριών αποτελούν αντικείµενο συνεργασίας του/της εκπαιδευτικού της τάξης µε τις Συµβούλους Σχολικής Ζωής, τον Σύλλογο ∆ιδασκόντων, την ∆ιευθύντρια της σχολικής µονάδας, και τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, προκειµένου να υπάρξει η καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιµετώπισή τους. Σε κάθε περίπτωση και πριν από οποιαδήποτε απόφαση, λαµβάνεται υπόψη η βασική αρχή του σεβασµού της προσωπικότητας και των δικαιωµάτων του παιδιού.

Ο σεβασµός και η ευγένεια πρέπει να χαρακτηρίζουν τη συµπεριφορά των µαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολικό χώρο. ∆εν επιτρέπεται οποιαδήποτε µορφή βίας (λεκτική, σωµατική ή ψυχολογική), ρατσιστικής συµπεριφοράς και προσβολής της προσωπικότητας, προς τους συµµαθητές τους και τους εκπαιδευτικούς.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε σχολικού προβλήµατος οι µαθητές/τριες πρέπει να ενηµερώνουν τους γονείς τους µε ειλικρίνεια και ακρίβεια ως προς την περιγραφή των γεγονότων, χωρίς υπερβολές και διαστρεβλώσεις.

Ειδικότερα οι µαθητές οφείλουν να τηρούν, όχι περιοριστικά, καθώς κάθε συµπεριφορά που αποκλίνει από τους σκοπούς και τις αρχές της εκπαίδευσης είναι δυνατόν να ελεγχθεί, τα παρακάτω:

Εµφάνιση: Οι µαθητές/τριες οφείλουν να προσέρχονται στο σχολείο µε κόσµια και ευπρεπή εµφάνιση, σύµφωνα µε το κυρίαρχο κοινό αίσθηµα περί κοσµιότητας. Οι γονείς-κηδεµόνες είναι υπεύθυνοι για την ευπρεπή παρουσία των παιδιών τους στο χώρο του σχολείου. Οι µαθητές οφείλουν να συµµορφώνονται στις υποδείξεις της ∆ιευθύντριας και των καθηγητών. Ειδικότερα οι µαθητές στο µάθηµα της Φυσικής Αγωγής πρέπει να φορούν αθλητική περιβολή.

Κινητά τηλέφωνα & συσκευές: Οι µαθητές δεν επιτρέπεται να κατέχουν και να χρησιµοποιούν εντός του σχολικού χώρου το κινητό τηλέφωνο. Σε αντίθετη περίπτωση η συσκευή θα κρατείται στη ∆ιεύθυνση απενεργοποιηµένη και θα αποδίδεται µόνο στον κηδεµόνα του µαθητή σε συνδυασµό µε την επιβολή ποινών µε βάση τις προβλεπόµενες από τη σχολική νοµοθεσία κυρώσεις.

Απαγορεύονται επίσης: α) η φωτογράφιση, βιντεοσκόπηση ή ηχογράφηση µε οποιοδήποτε µέσο (π.χ. κάµερα, κινητό τηλέφωνο, ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστηµα επεξεργασίας δεδοµένων εικόνας και ήχου) χωρίς την άδεια της ∆ιεύθυνσης σε όλους τους χώρους του Σχολείου και καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού προγράµµατος, β) η χωρίς την άδεια της ∆ιεύθυνσης δηµοσιοποίηση σε οποιαδήποτε µορφή - έντυπη ή ηλεκτρονική - εικόνων, βίντεο, ήχων ή κειµένων που αναφέρονται στη σχολική ζωή και ειδικότερα σε καθηγητές και µαθητές. Ο ανάλογος εξοπλισµός που τους διαθέτει το σχολείο, χρησιµοποιείται κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα και µόνο υπό την εποπτεία/επίβλεψη του εκπαιδευτικού.

Εξαίρεση από την απαγόρευση χρήσης κινητού αποτελούν σοβαροί λόγοι υγείας που αποδεικνύονται µε ιατρική βεβαίωση, την οποία ο κηδεµόνας οφείλει να προσκοµίσει µαζί µε υπεύθυνη δήλωση στο σχολείο.

Επίσης, στις µονοήµερες ή πολυήµερες εκδροµές οι µαθητές επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους και να χρησιµοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο, απαγορεύεται όµως η δηµοσιοποίηση στο ∆ιαδίκτυο ψηφιακού υλικού που αφορά καθηγητές ή µαθητές χωρίς την σύµφωνη γνώµη αυτών.

Η επικοινωνία των µαθητών/τριών µε το σπίτι σε λόγους έκτακτης ανάγκης γίνεται µόνο από το σταθερό τηλέφωνο του σχολείου.

Προσωπικά είδη: Οι µαθητές/τριες οφείλουν να φροντίζουν τα προσωπικά τους αντικείµενα. ∆εν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο πολύτιµα αντικείµενα ή αντικείµενα που η κατοχή τους αντίκειται στη µαθητική ιδιότητα. Την ευθύνη για την τήρηση της παραπάνω οδηγίας φέρουν οι κηδεµόνες των παιδιών και τα ίδια. Σε περίπτωση απώλειας προσωπικού αντικειµένου στο σχολείο, πρέπει να αναφερθεί το γεγονός στη ∆ιεύθυνση του σχολείου και να αναζητηθεί στην αποθήκη. Επιπλέον, στην περίπτωση που οι µαθητές/τριες βρουν κάποιο αντικείµενο το παραδίδουν στη ∆ιεύθυνση του σχολείου.

Κάπνισµα – χρήση αλκοόλ ή οποιασδήποτε απαγορευµένης ουσίας: ∆εν επιτρέπεται σε καµία περίπτωση εντός και εκτός σχολικού χώρου η κατανάλωση καπνού, αλκοολούχων ποτών από µαθητές/τριες και η κατοχή ή χρήση ουσιών. Πρόκειται για αδικήµατα τα οποία διώκονται ποινικά από τον νόµο και πειθαρχικά από το σχολείο.

Παρεµπόδιση λειτουργίας: Η παρεµπόδιση εισόδου µαθητών και εκπαιδευτικών στον σχολικό χώρο και γενικά της λειτουργίας του σχολείου συνιστά αξιόποινη πράξη και αντιβαίνει στο Σύνταγµα.

Συµπεριφορά στην τάξη: Υπεύθυνος για την πειθαρχία και το παιδαγωγικό κλίµα στην τάξη είναι ο διδάσκων/ουσα. Οι µαθητές είναι υπεύθυνοι να ακολουθούν τις οδηγίες του διδάσκοντα. Οι µαθητές έχουν το δικαίωµα στην διάρκεια της διδακτική διαδικασίας να διατυπώνουν ελεύθερα τη γνώµη τους, να εκφράζουν χωρίς φόβο τις απορίες ή αντιρρήσεις τους και να ζητούν διευκρινίσεις για το µάθηµα, εφόσον το θεωρούν απαραίτητο, αλλά πάντα µε ευγένεια και αµοιβαίο σεβασµό.

Ο αλληλοσεβασµός καθώς και ο σεβασµός του διδακτικού χρόνου αποτελούν

βασικές προϋποθέσεις που ευνοούν τη µαθησιακή διαδικασία και την απρόσκοπτη συνεργασία µέσα στην τάξη, φυσική ή ηλεκτρονική. Η παραπάνω αρχή παραβιάζεται από συµπεριφορές που διακόπτουν και ενοχλούν την εξέλιξη του µαθήµατος, όπως:

Στην διδασκαλία µε φυσική παρουσία:

συνοµιλίες µαθητών/τριών, σχολιασµός των απόψεων των συµµαθητών/τριών, απάντηση σε ερωτήµατα που τίθενται στην τάξη, όταν δεν έχει δοθεί ο λόγος από τον διδάσκοντα. αλλαγή θέσης, χωρίς τη συγκατάθεση του υπεύθυνου εκπαιδευτικού.

απασχόληση µε την προετοιµασία άλλου µαθήµατος ή µε άσχετες προς το µάθηµα ενασχολήσεις.

αντιγραφή ή απόπειρα αντιγραφής κατά την διάρκεια οποιασδήποτε γραπτής δοκιµασίας.

ύπνος, κατανάλωση τροφής ή ποτού.

κατ΄επανάληψη σκόπιµο αίτηµα για έξοδο από την τάξη για προσωπική ανάγκη.

Στην ηλεκτρονική τάξη:

έγκαιρη σύνδεση στην εφαρµογή για τηλεδιάσκεψη.

χρήση του πραγµατικού ονόµατός, σε άλλη περίπτωση δε θα γίνονται αποδεκτοί στο µάθηµα.

διάθεση απαραίτητων για το µάθηµα βιβλίων, τετραδίων, φύλλων εργασίας κλπ χρήση µικροφώνου , αφού πάρουν άδεια από τον/ εκπαιδευτικού τους, αποφυγή κάθε ενόχλησης /διακοπής, χωρίς λόγο, του µαθήµατος. Σε διαφορετική

περίπτωση ο µαθητής θα αποβάλλεται από το τηλε / µάθηµα.

Συµπεριφορά στα διαλείµµατα: Οι µαθητές/τριες στη διάρκεια του διαλείµµατος οφείλουν να συµµορφώνονται µε τις υποδείξεις των εκπαιδευτικών που εφηµερεύουν. Ειδικότερα, πρέπει να τηρούνται τα ακόλουθα:

όλοι οι µαθητές/τριες µε το χτύπηµα του κουδουνιού, βγαίνουν από την τάξη και οι αίθουσες διδασκαλίας κλείνουν από τους καθηγητές.

σε όλα τα διαλείµµατα, οι µαθητές/τριες κατεβαίνουν στην αυλή του σχολείου για να ξεκουράζονται µε την αλλαγή του περιβάλλοντος και για να αερίζονται οι αίθουσες διδασκαλίας και οι διάδροµοι. Σε περίπτωση δυσµενών καιρικών συνθηκών οι µαθητές/τριες µπορούν να παραµένουν στους διαδρόµους του σχολείου στον όροφο που βρίσκεται η αίθουσά τους. Οι ασθενείς µαθητές µπορούν να παραµείνουν στο διάδροµο µόνον µε τη σχετική άδεια του εφηµερεύοντος καθηγητή.

η κυκλοφορία καθηγητών και µαθητών/τριών στους διαδρόµους και στις σκάλες

δεν πρέπει να παρεµποδίζεται µε οποιονδήποτε τρόπο. Απαγορεύονται τα σπρωξίµατα και το τρέξιµο στις σκάλες γιατί υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης ατυχήµατος.

οι µαθητές/τριες να αποφεύγουν να συζητούν µε εξωσχολικά πρόσωπα από τα κάγκελα της αυλής και απαγορεύεται να προσκαλούν φίλους τους µέσα στο χώρο του σχολείου.

ο ανελκυστήρας, προς αποφυγή εγκλεισµού, δεν χρησιµοποιείται από τους µαθητές παρά µόνον για λόγους υγείας µε την συνοδεία εκπαιδευτικού και µε άδεια της ∆ιευθύντριας.

Συµπεριφορά σε γιορτές, σχολικές δραστηριότητες και σχολικές εκδηλώσεις: Οι σχολικές γιορτές και οι πολιτιστικές εκδηλώσεις θεωρούνται αναπόσπαστο τµήµα της µαθησιακής διαδικασίας και γι΄αυτό η συµµετοχή των µαθητών/τριών κρίνεται αναγκαία και υποχρεωτική. Σε αντίθετη περίπτωση χρεώνονται οι απουσίες του ηµερήσιου προγράµµατος.

Οι µαθητές/τριες στις εκδηλώσεις του σχολείου πρέπει να συµπεριφέρονται ευπρεπώς και να εξασφαλίζουν κλίµα πολιτισµένο, που δείχνει σεβασµό, τόσο σε όσους εργάστηκαν για το πρόγραµµα, όσο και σ΄εκείνους που το παρακολουθούν.

Συµπεριφορά σε εκπαιδευτικές/ διδακτικές επισκέψεις και εκδροµές: Η συµµετοχή των µαθητών στις διδακτικές/εκπαιδευτικές επισκέψεις και εκδροµές δεν είναι υποχρεωτική. Οι µαθητές/τριες όµως που δεν συµµετέχουν παραµένουν στο σχολείο και απασχολούνται µε οδηγίες της ∆ιευθύντριας. Σε διαφορετική περίπτωση χρεώνονται τις απουσίες του διδακτικού ηµερήσιου ωραρίου.

Οι µαθητές οφείλουν στις εκδροµές να ακολουθούν τις οδηγίες των συνοδών εκπαιδευτικών, δεν αποµακρύνονται από την οµάδα και συµµετέχουν στο πρόγραµµα µε την ίδια υπευθυνότητα όπως στην σχολική τάξη.

Κατά τις πολυήµερες εκδροµές αν οι µαθητές επιδεικνύουν γενικά ή ατοµικά απείθαρχη ή επικίνδυνη για την ασφάλειά τους συµπεριφορά, οι συνοδοί εκπαιδευτικοί οφείλουν να διακόψουν, µετά από επικοινωνία µε την ∆ιευθύντρια του σχολείου, την εκδροµή/επίσκεψη και να επιστρέψουν άµεσα στην έδρα του σχολείου.

2.2 Παιδαγωγικός έλεγχος


Η συµπεριφορά των µαθητών/τριών πρέπει να είναι συµβατή µε τις γενικές αρχές, τις αξίες και τους κανόνες του σχολείου. Κάθε περίπτωση αποκλίνουσας ή παραβατικής συµπεριφοράς µαθητών/τριών σε σχέση µε τους κανόνες της σχολικής ζωής αντιµετωπίζεται µε την δέουσα προσοχή από τον εκπαιδευτικό της τάξης, από τον εφηµερεύοντα εκπαιδευτικό, τον Σύµβουλο Σχολικής Ζωής, τον Σύλλογο ∆ιδασκόντων, την ∆ιευθύντρια, και, αν κριθεί απαραίτητο, τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και το ΚΕΣΥ, σύµφωνα µε την ισχύουσα νοµοθεσία και τις αρµοδιότητές τους. Σε όλες τις περιπτώσεις ενηµερώνεται άµεσα ο Γονέας – Κηδεµόνας, ο οποίος µε τη σειρά του οφείλει να συνεργαστεί µε το σχολείο. Στις περιπτώσεις των µαθητών/τριών που δε βελτιώνουν τη συµπεριφορά τους, παρά τις προληπτικές ή και παράλληλες παιδαγωγικές παρεµβάσεις, ο Σ.∆., ο εκπαιδευτικός της τάξης και η ∆ιευθύντρια προβαίνουν, ανάλογα µε την περίπτωση, στη λήψη µέτρων, τα οποία είναι:

Προφορική παρατήρηση, η οποία έχει σκοπό να προειδοποιήσει τον/την µαθητή/τρια ότι η συµπεριφορά του/της παρεκκλίνει από τα προβλεπόµενα

Επίπληξη

Ωριαία αποµάκρυνση από το µάθηµα. Στην περίπτωση αυτή, ο µαθητής/τρια παρουσιάζεται µε τον διδάσκοντα στη ∆ιεύθυνση του σχολείου και γνωστοποιεί το γεγονός. Σε περίπτωση ωριαίων αποµακρύνσεων και πάντως µετά από τρεις αποµακρύνσεις από τον ίδιο διδάσκοντα ή πέντε συνολικά, το Συµβούλιο του Τµήµατος εξετάζει και προτείνει στο Σ∆ τους ενδεδειγµένους χειρισµούς.

Αποβολή από τα µαθήµατα από 1 έως 2 ηµέρες. Οι µαθητές/τριες που αποβάλλονται παραµένουν τις ηµέρες αποβολής στο σχολείο, οι ώρες απουσίας τους από την τάξη καταχωρίζονται και απασχολούνται µε ευθύνη της ∆ιευθύντριας του σχολείου.

Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος : Την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος µπορεί να την επιβάλει µόνο ο Σύλλογος ∆ιδασκόντων/ουσών µε απόφαση στην οποία πρέπει να αιτιολογείται ειδικά ο λόγος για τον οποίο κρίνεται ότι δεν είναι δυνατή η επανόρθωση της παρέκκλισης εντός του ίδιου σχολικού περιβάλλοντος ύστερα από σύµφωνη γνώµη του Κ.Ε.Σ.Υ. εφόσον ο/η µαθητής/τρια έχει αξιολογηθεί ή, σε διαφορετική περίπτωση, του έχοντα την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής µονάδας, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου.

3. Πρόληψη φαινοµένων Βίας και Σχολικού εκφοβισµού

Η ανάπτυξη θετικού σχολικού κλίµατος αποτελεί σηµαντικό παράγοντα της διαδικασίας πρόληψης και αντιµετώπισης φαινοµένων βίας, παρενόχλησης και σχολικού εκφοβισµού. Χαρακτηριστικά του θετικού και υγιούς σχολικού κλίµατος είναι ο αµοιβαίος σεβασµός, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η προώθηση της συνεργασίας µε Φορείς, η συνεργασία σχολείου – οικογένειας.

Το σχολείο οφείλει να λαµβάνει προληπτικά µέτρα, να εφαρµόζει παιδαγωγικές παρεµβάσεις, να διοργανώνει κατάλληλες δραστηριότητες και να επιδεικνύει ιδιαίτερη µέριµνα για την ασφάλεια των µαθητών. Εκφοβιστικές, επιθετικές ή ρατσιστικές συµπεριφορές δεν νοούνται σε ένα σχολικό χώρο, γι’ αυτό και όταν παρατηρούνται αποτελούν σοβαρότατα παραπτώµατα που επισύρουν πειθαρχικές κυρώσεις. Άτοµα που αισθάνονται ότι βιώνουν τέτοιου είδους συµπεριφορές πρέπει να επικοινωνούν άµεσα µε τον /την Υπεύθυνο Τµήµατος, τους Συµβούλους Σχολικής Ζωής του σχολείου, τη ∆ιευθύντρια, τον Υποδιευθυντή, ώστε να αντιµετωπίζονται έγκαιρα.

Σε περιπτώσεις που γίνονται ενηµερώσεις, επιµορφώσεις εκδηλώσεις, εργασίες, διαγωνισµοί, παιδαγωγικές παρεµβάσεις σε σχέση µε το σχολικό εκφοβισµό είναι αναγκαίο να ενηµερώνονται και να συµµετέχουν όλοι οι εµπλεκόµενοι, ώστε να προληφθεί το φαινόµενο, αλλά και να γνωρίζουν όλοι τους τρόπους αντιµετώπισής του, σε συνεργασία µε τους κατάλληλους φορείς (Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου, ΚΕΣΥ).

4. Σχολικές Εκδηλώσεις – ∆ραστηριότητες


Σχολικές Εκδηλώσεις: Το σχολείο οφείλει να οργανώνει µία σειρά εκδηλώσεων/δραστηριοτήτων, που στόχο έχουν τη σύνδεση σχολικής και κοινωνικής ζωής, τον εµπλουτισµό των υπαρχουσών γνώσεων των µαθητών/τριών, την απόκτηση δεξιοτήτων και την ευαισθητοποίηση τους σε κοινωνικά θέµατα. Οι ενδοσχολικές εκδηλώσεις, οι σχολικές δραστηριότητες και η συµµετοχή σε καινοτόµα σχολικά προγράµµατα πρέπει να γίνονται µε πρωτοβουλίες, ιδέες και ευθύνη των ίδιων των µαθητών/τριων, διότι έτσι αισθάνονται υπεύθυνοι, αναδεικνύουν τις ικανότητές τους, τις κλίσεις τους, τα ενδιαφέροντά τους και το ταλέντο τους.

Δραστηρίοτητες: Οι µαθητές/τριες συµµετέχουν ενεργά στο σχεδιασµό και την υλοποίηση σχολικών δραστηριοτήτων, όπως τα εκπαιδευτικά προγράµµατα, οι εκδροµές, οι γιορτές κ.λπ. Οι σχολικές δραστηριότητες επιλέγονται µε παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά κριτήρια και εγκρίνονται από το Σύλλογο ∆ιδασκόντων.

Ειδικά οι προβλεπόµενες εκδροµές, οι περίπατοι και οι εκπαιδευτικές επισκέψεις αποτελούν αναπόσπαστο κοµµάτι της σχολικής ζωής και βοηθούν σηµαντικά την µαθησιακή διαδικασία και την ψυχαγωγία των µαθητών/τριών αλλά και των εκπαιδευτικών.

Οι µετακινήσεις αυτές µε τα µέσα µαζικής µεταφοράς προγραµµατίζονται και οργανώνονται εγκαίρως από τους υπεύθυνους καθηγητές/τριες µε την συνεργασία των µαθητών/τριών και µε την υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων των κηδεµόνων.

Οι µαθητές που συµµετέχουν σε περίπατο, εκδροµή ή εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου είναι υποχρεωµένοι να ακολουθούν το γενικό πρόγραµµα και τις οδηγίες των συνοδών καθηγητών. Αποµάκρυνση µαθητών από την υπόλοιπη οµάδα επιτρέπεται µόνο µετά από άδεια του αρχηγού της εκδροµής. Κατά την διάρκεια των σχολικής εκδροµής οι µαθητές πρέπει να έχουν κόσµια εµφάνιση και συµπεριφορά και να µην ενοχλούν ή προκαλούν τους πολίτες µε τους οποίους έρχονται σε επαφή.

Οι µαθητές/τριες που δεν συµµετέχουν σε εκδροµή, περίπατο ή άλλη εκπαιδευτική επίσκεψη, παραµένουν στο χώρο του σχολείου και απασχολούνται από τον/την ∆ιευθύντρια µε βάση το πρόγραµµα που διαµορφώνει το σχολείο γι’ αυτό το σκοπό.

Μαθητικές κοινότητες: Οι µαθητικές κοινότητες, καθαρά παιδαγωγικός θεσµός, που συνδέεται άρρηκτα µε την εκπαιδευτική διαδικασία, αποτελούν το χώρο για την ανάπτυξη της µαθησιακής πρωτοβουλίας στο σχολείο. 
Είναι το κύτταρο της δηµοκρατικής ζωής, όπου µε το διάλογο και τη συµµετοχή τους οι µαθητές/τριες ασκούνται στη δηµοκρατική διαδικασία. Όργανα κάθε µαθητικής κοινότητας είναι η γενική συνέλευση όλων των µαθητών, η οποία εκλέγει το 15µελές Μαθητικό Συµβούλιο, και η συνέλευση κάθε τµήµατος που εκλέγει τα 5µελή Συµβούλια των τµηµάτω. Στις γενικές συνελεύσεις κάθε µαθητική κοινότητα συζητά και αποφασίζει για τρέχοντα θέµατα που την αφορούν. 
Τα Μαθητικά Συµβούλια εκπροσωπούν τους/τις µαθητές/τριες στη συνεργασία τους µε τους άλλους φορείς του σχολείου (Υπεύθυνο Εκπαιδευτικό τµήµατος, Συµβούλους Σχολικής Ζωής, εφηµερεύοντες εκπαιδευτικούς, ∆ιεύθυνση του σχολείου). Επιπλέον, οι µαθητές/τριες µπορούν να διατυπώνουν οποιοδήποτε αίτηµα σχετικά µε τη λειτουργία του σχολείου επώνυµα, απευθυνόµενοι πρώτα ιεραρχικά στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό και κατόπιν στη ∆ιεύθυνση του σχολείου. 
Αν επιθυµούν να απευθυνθούν στο Σύλλογο ∆ιδασκόντων, το 5µελές Συµβούλιο τµήµατος συντάσσει έγγραφο, που το υποβάλλει αρχικά στη ∆ιεύθυνση του σχολείου.

5. Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας –Συλλόγου Γονέων /Κηδεµόνων

Το σχολείο πρέπει να βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία µε την οικογένεια κάθε µαθητή/τριας και µε τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεµόνων, των οποίων όµως ο ρόλος πρέπει να είναι διακριτός. Η εδραίωση συνεχούς και ουσιαστικής επικοινωνίας είναι αµοιβαία και επωφελής για τους µαθητές υποχρέωση. Οι γονείς πρέπει να φροντίζουν για τη δηµιουργία καλών σχέσεων µε το Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Σχολείου και να ανταποκρίνονται στις προσκλήσεις σε κάθε θέµα που αφορά το παιδί τους. ∆εν πρέπει να παραβλέπουν ότι η εµπιστοσύνη του µαθητή στο Σχολείο ενισχύεται και από την θετική στάση των Γονέων προς το Σχολείο και τον ∆άσκαλο.

Οικογένεια:
Φυσικοί κηδεµόνες του µαθητή είναι ο πατέρας και η µητέρα του, εφόσον κατοικούν στην πόλη όπου βρίσκεται το σχολείο. ∆ιαφορετικά, ορίζουν οι ίδιοι µε έγγραφη δήλωση (εξουσιοδότηση) τον κηδεµόνα του µαθητή. Κάθε φορά που δηµιουργείται θέµα το οποίο σχετίζεται µε συγκεκριµένο µαθητή/µαθήτρια, ο πρώτος που θα πρέπει να ενηµερωθεί σχετικά είναι ο γονέας/κηδεµόνας, ο οποίος θα πρέπει να συνεργαστεί µε το Σχολείο.

Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του µαθητή ευθύνεται εξ ολοκλήρου ο κηδεµόνας του. Ο κηδεµόνας κάθε µαθητή οφείλει να προσέρχεται στο σχολείο για την τακτική ενηµέρωσή του σχετικά µε την επίδοση, επιµέλεια, φοίτηση και συµπεριφορά του µαθητή σύµφωνα µε το Πρόγραµµα Ενηµέρωσης Γονέων/Κηδεµόνων που ανακοινώνεται από το σχολείο στην αρχή του διδακτικού έτους.

Επίσης οφείλουν να ενηµερώνουν υπεύθυνα το σχολείο για όλα τα ζητήµατα τα οποία σχετίζονται µε το µαθητή και επηρεάζουν τη συµπεριφορά του στο σχολείο (θέµατα υγείας των µαθητών ή θέµατα οικογενειακής και κοινωνικής κατάστασής τους

κ.λπ). Έτσι, οι εκπαιδευτικοί θα µπορέσουν να προσαρµόσουν ανάλογα τη διαχείριση σε θέµατα συµπεριφοράς του και να αντιµετωπίσουν µε ευαισθησία και εχεµύθεια τα ιδιαίτερα προβλήµατα.

Οι γονείς-κηδεµόνες των µαθητών της Α΄ τάξης είναι υποχρεωµένοι να προσκοµίσουν, κατά την εγγραφή του µαθητή, το ατοµικό ιατρικό δελτίο του µαθητή το οποίο έχει ισχύ 3ετίας, συµπληρωµένο από τον οικογενειακό γιατρό τους, για την συµµετοχή στο µάθηµα της Φυσικής Αγωγής και να ενηµερώσουν την ∆ιεύθυνση του σχολείου για τυχόν ειδικά προβλήµατα υγείας των παιδιών τους.

Κάθε φορά που δηµιουργείται ένα θέµα συµπεριφοράς το οποίο σχετίζεται µε ένα συγκεκριµένο µαθητή και πρόκειται να απασχολήσει το σχολείο, ενηµερώνεται σχετικά ο Γονέας - Κηδεµόνας, ο οποίος µε τη σειρά του θα πρέπει να συνεργαστεί µε το σχολείο. Οι προσπάθειες διαχείρισης της συµπεριφοράς των παιδιών στο σχολείο ευδοκιµούν ουσιαστικότερα µε καλή συνεργασία µε την οικογένεια.

Για τη συµµετοχή του µαθητή σε ορισµένες σχολικές εκδηλώσεις και προγράµµατα είναι απαραίτητο να υπάρχει έγκριση του κηδεµόνα, όπως ορίζεται από την κείµενη νοµοθεσία. Επίσης το σχολείο µπορεί να ζητήσει τη γνώµη ή την έγκριση του Γονέα - Κηδεµόνα για κάποιες άλλες εκδηλώσεις, για τις οποίες δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη.

Στο τέλος κάθε τετραµήνου και µετά την κατάθεση και καταχώριση της βαθµολογίας, οι κηδεµόνες των µαθητών ενηµερώνονται αναφορικά µε την επίδοση, την επιµέλεια, τη φοίτηση και τη συµπεριφορά των παιδιών τους και τους επιδίδεται ή αποστέλλεται, αναλόγως των συνθηκών, ο ατοµικός έλεγχος προόδου του µαθητή.

Οι γονείς ενηµερώνονται στην αρχή του σχολικού έτους για την λειτουργία του σχολείου, ύστερα από πρόσκληση της ∆ιευθύντριας και στο τέλος του πρώτου τετραµήνου. Σε όλη την διάρκεια του σχολικού έτους από τους καθηγητές και την ∆ιεύθυνση στις ώρες που ορίζονται από το πρόγραµµα ενηµέρωσης κηδεµόνων και το οποίο ανακοινώνεται από το σχολείο στην αρχή του διδακτικού έτους.

Ειδικά για φέτος λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της πανδηµίας, η επικοινωνία σχολείου – κηδεµόνων γίνεται ως εξής:

α) τηλεφωνικά ή

β) µετά από ραντεβού στον εξωτερικό χώρο του σχολείου ή

γ) µέσω WEBEX.


Σύλλογος Γονέων και Κηδεµόνων: Ο ΣΓΚ αποτελεί τη συλλογική έκφραση της άποψης των Γονέων και Κηδεµόνων των µαθητών. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεµόνων πρέπει να συνεργάζεται αρµονικά µε την ∆ιευθύντρια, τον Υποδιευθυντή και το Σύλλογο ∆ιδασκόντων για θέµατα που αφορούν στην εύρυθµη λειτουργία του σχολείου, στη διοργάνωση των ενδοσχολικών και εξωσχολικών εκδηλώσεων, δραστηριοτήτων και προγραµµάτων, καθώς και στην καλλιέργεια ενός καλού, συνεργατικού κλίµατος µεταξύ όλων των παραγόντων της σχολικής ζωής. 
Ο σύλλογος Γονέων – Κηδεµόνων, έχει τη δυνατότητα να συναντάται µε τη ∆ιεύθυνση του Σχολείου, όποτε κρίνει ότι χρειάζεται. Ο Σ.Γ.Κ. παρίσταται και εκφράζει τη γνώµη του στα Σχολικά Συµβούλια (τακτικά ή έκτακτα, όταν απαιτηθεί), συµµετέχει στην σύνταξη του Κανονισµού του σχολείου και στις Επιτροπές Αξιολόγησης προσφορών τουριστικών πρακτορείων υποψήφιων για την υλοποίηση εκδροµών.

Το Σχολείο δύναται να συνδιοργανώνει µε τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και µε το Σύλλογο Γονέων / Κηδεµόνων επιµορφωτικές – ενηµερωτικές δράσεις και εκδηλώσεις, όταν υποβληθεί σχετικό αίτηµα.

6. Ποιότητα του Σχολικού χώρου

Ένας από τους στόχους του Σχολείου είναι η καλλιέργεια της αίσθησης ευθύνης στους µαθητές/τριες σε ό,τι αφορά την ποιότητα του σχολικού χώρου. Καθαροί και συντηρηµένοι χώροι αιθουσών, εργαστηρίων, αύλειου χώρου, βιβλιοθήκης, χώρων εκδηλώσεων, χώρων υγιεινής και σχολικών εγκαταστάσεων γενικά διαµορφώνουν τον περιβάλλοντα χώρο µέσα στον οποίο είναι δυνατόν να καλλιεργηθεί η ψυχή του παιδιού. Οι µαθητές/τριες πρέπει να φροντίζουν να διατηρούν καθαρούς όλους τους χώρους του σχολείου. Φθορές, ζηµίες και κακή χρήση της περιουσίας του Σχολείου αποδυναµώνουν τις εκπαιδευτικές δυνατότητές του και παιδαγωγικά εθίζουν τον µαθητή στην αντίληψη της απαξίωσης της δηµόσιας περιουσίας. Μαθητής /µαθήτρια που προκαλεί φθορά στην περιουσία του Σχολείου, ελέγχεται για την συµπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον κηδεµόνα του. Το πολιτισµένο και ευχάριστο κλίµα στο σχολικό χώρο θεωρείται αναγκαία προϋπόθεση για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Πιο συγκεκριµένα:

Όλα τα παιδιά και κυρίως οι Μαθητικές Κοινότητες µπορούν να αναλάβουν πρωτοβουλίες για την υγιεινή και αισθητική αναβάθµιση του σχολικού περιβάλλοντος σε συνεργασία µε τους καθηγητές και τη ∆ιεύθυνση.

∆εν επιτρέπεται η αναγραφή συνθηµάτων κ.λπ. ή η µε άλλους τρόπους καταστροφή θρανίων, καρεκλών και τοίχων του σχολείου. Αν παρατηρηθεί κάποια φθορά στη σχολική περιουσία, πρέπει να αναφερθεί στο διδάσκοντα της τάξης ή στους εφηµερεύοντες εκπαιδευτικούς. Μαθητής/τρια ή τµήµα που προκαλεί φθορές ή ρύπανση στο σχολικό περιβάλλον θα αναλαµβάνει το κόστος και τον κόπο αποκατάστασης. Την ευθύνη για την αποκατάσταση των ζηµιών έχουν οι γονείς. Για την αποφυγή παρόµοιων φαινοµένων, οι γονείς-κηδεµόνες οφείλουν να κάνουν τις απαραίτητες συστάσεις.

∆εν επιτρέπεται η καταστροφή χαρτών, εποπτικών µέσων κάθε είδους ή σχολικών οργάνων. Το κόστος τους είναι υψηλό, γι’ αυτό και κάθε καταστροφή που προκαλείται από µαθητές/τριες θα αποκαθίσταται από τους ίδιους. Ιδιαίτερα προσεκτικοί πρέπει να είναι στις αίθουσες εργαστηρίων και να σέβονται τον κανονισµό κάθε εργαστηρίου.

7. Τήρηση µέτρων προστασίας κατά του covid-19

Οι οδηγίες του ΕΟ∆Υ και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευµάτων για την προστασία έναντι του κορωνοϊού πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα. Οι µαθητές, οι εκπαιδευτικοί, το λοιπό βοηθητικό προσωπικό, οι εργαζόµενοι στο κυλικείο του σχολείου και όποιος εισέλθει στον σχολικό χώρο νόµιµα, οφείλει να φοράει µάσκα προστασίας και να τηρεί την απόσταση των δύο µέτρων. Επίσης συστήνεται συχνό και σχολαστικό πλύσιµο χεριών ή χρήση ειδικού απολυµαντικού.

Σε κάθε περίπτωση εκτάκτων και απρόοπτων γεγονότων (φυσικές καταστροφές, ακραία καιρικά φαινόµενα, επιδηµίες/πανδηµίες κτλ) τηρούνται οι επίσηµες οδηγίες των αρµοδίων φορέων, οι οποίες πρέπει να έχουν γνωστοποιηθεί σε όλα τα µέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ο παρών Εσωτερικός Κανονισµός ισχύει µέχρι τη λήξη του τρέχοντος σχολικού έτους.

Ακολουθούν υπογραφές:

ΚΑΤΕΡΙΝΗ, 26 /02 /2021

Η ∆ιευθύντρια                      Τα µέλη του Σ.∆.     Το ∆.Σ. του Σ.Γ.Κ.      Το 15µελές Μ.Σ.

Σ.ΣΚΟΥΜΠΑ – ΠΑΤΣΑΡΙΚΑ

Σχόλια

  1. Betway Casino Review & Bonus Codes - Mapyro
    Betway is 충청남도 출장샵 rated 4.1 out of 5 by our 경상남도 출장안마 members and 안양 출장마사지 28% of 안산 출장샵 them said: "liked it". As a result, they have a great welcome offer for new 동해 출장안마 players. Rating: 4 · ‎Review by a Tripadvisor user

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα στους μαθητές της Γ' γυμνασίου

Γιορτή αποφοίτησης των μαθητών της Γ΄ γυμνασίου

Μετά το δημοτικό ..το Γυμνάσιο! Πόσο δύσκολη είναι η μετάβαση;

Αριστεία Προόδου στους αριστούχους μαθητές και έπαινοι στους «αλληλέγγυους» μαθητές

2οι Ρητορικοί Αγώνες

Σχολικό Ημερολόγιο 2020-21

«Γονεϊκός ρόλος/σχέσεις σχολείου-οικογένειας-κοινωνίας σε πλαίσιο Αειφορίας» Σχολική Συνάντηση - Ενημέρωση

Επιμορφωτική δράση για γονείς στο πλαίσιο της θεματικής εβδομάδας 2019

"Καφεδάκι για καλό σκοπό"

Αγορά υπολογιστών για τα τμήματα της Γ` γυμνασίου